Thursday, March 09, 2006

Shocking News: WHO IS SITI'S LOVER?!?!?!

I was shocked. Shit. Really. This morning i started the day by reading the local newspaper Berita Harian. Guess what??

To all siti nurhaliza's fans, i must say that it really sucks to see Siti happily opens up her love life to the press, depriving you and me from the chance of a lifetime to be her love (chey, mcm bleh dapat gitu, mamak bawah block jual aiscream tk bleh ngurat, ini pula siti? haha).

I must say, who the hell is Datuk K?!?! His picture in the news horrifies me. As in, come on man, siti is like THE woman off all time, and that guy in the pic has a moustache??!

Although it is true that i must be happy for her, WHAT THE HELL!!!

SHE SHOULD BE MINE!!!

PS: Im not a psycho, just disappointed that her love is some MY guy. Previous experience taught me never to mix MY people, pasal dorang tu cam cetek ah in terms of pemikiran.

Ade ituari yg gua pegi MY, aku berkenalan ngan budak MY ni. Baru jugak aku dah malas nak layan die. Dah lah tipu aku umur die, (umur die 16 tahun ni, muda nk mampos, mane interesting beb) die punyerlah immature. Abestos, aku kene maki hamun (specific: aku disuruh bogel oleh kakak die) pasal aku dah tk layan die. Ko imagine bill yg aku kene bayor. Mcm taik kan.

Oh, aku dah tk sedih sgt pasal result aku, psl aku dah berserah pd Tuhan. Sometimes, Tuhan atur hidop aku, such that mungkin die kasi aku gagal untuk kali ini agar aku diberi kekuatan untuk ujian2 yg akan datang. Mungkin die tak kasi aku riak kalau aku dah dapat markah bagus. Atau die dah aturkan rezeki aku, maner tau aku dah besao panjang jadi businessman ke, marketing director ke, journalist ke, ahli politik ke. Tapi yg pasti, aku tiap2 hari berdoa dan bermohon dapat masuk bioengineering aku. Dan tak lupa jugak, kalau tak diberi, aku dapat yg lebih baik.

Oh, permohonan aku untuk defer NS atas sebab nak retake Alevel kene tolak, pasal result aku ok. Itulah dia, negara Singapuraku yg tersyg (blardie hell). Mcm aku nak larikan diri dari NS gitu. Nilah NS, menyusahkan langsung. Psl tulah aku nak migrate dari tempat lahabao ni, hohoho. Tapi takpe, aku ade Pilot Medical Check Up soon, you guys doakan aku lah ye, bukan aku nak riak (nausubillah minzalik), tapi aku betul2 harap dapat masuk RSAF. Doakan ye, sesama Islam lah k? Maner tau aku dpt harumkan nama Islam. Insya'allah.

No comments: