Wednesday, July 20, 2005

Aku ade raser cam nk blaja lagi arh.

Babi basted nyer otak. Asl lar ko bongok sgt, CRV kan senang, sal lar ko asek teflip flop concept dier.

Tadi LRT betol nyer setan ah. Dahlah aku keluar umah ngah happy mood skali pi rosak plak. Nasib baik ade kemudahan seperti bus.

bus 3rd ader lar muahahaha.

Entah kenape niari aku cenggini. Mungkin pasal tk cukop tido lar ehk. Ape topik nak bebual ar?

Aku raser cam nk post sajak ar, tapi tkde masa lar ehk.

AKu cumer nak cakap aku SYG mak aku, dierlah matair aku seumur hidop muahaha(ni dah lain jeeerr). Tima kaceh atas sumbangan anda membekalkan aku roti sandwich muahaha.

Bapak aku pon lah. Malulah nk ckp aku syg bapak aku, tapi action speak better den words haha. Bapak aku ngah sakit beb. Mak aku pon, abeh aku camaner?? inilah mase2 yg aku tk faverut.

Takde lauk kalau lapar, takde disiplin untuk nak blaja psl mak sebok ngan kepala dier tk marah aku hoho.

Dah lamer tk bebual ngan abang aku. Entah camaner dier. (eh, lain kali jgn pakai namer aku kalo ko nk pon army. Mampuih aku kalo doghang tau aku ngah main CS sementare dorang ingat aku pat spital huhu)

Aku nk makan roti mak aku lah. Cao.

PS: Hey baby, thx for the chocolate!! I lurrrrvve it muahaha. Made my day, wheeeeee!!

PS1: AKu ni otak ngah senget sikit. Eh, tag lar bebende yg bleh didiskus, bengap lar gini.

PS2: AKu nk beli hahahahahahahaha. Tk klakar lah.

No comments: