Monday, June 04, 2007

Sayang,

Im sorie that i have hurt you.. I didnt mean too sweetheart.. Im sorie that ayang did not do wads expected of me as ur gal.. I too feel upset bout it now..

Abang, ur my very first and last companion in my heart.. And you know that i mean wad i say.. I will not accept any other guy.. I cant live without u sayang..

I'd rather die than to not be with you...
God... I love you so much Haz...
Cried when i was playin this song on the piano...

Embun di pagi buta..
Menebarkan bau asa..
Detik demi detik ku hitung..
Inikah saat ku pergi..

Oh Tuhan ku cinta dia..
Berikanlah aku hidup..
Takkan ku sakiti dia..
Hukum aku bila terjadi..

Aku tak mudah mencintai..
Aku tak mudah mengaku ku cinta..
Aku tak mudah mengatakan..
Aku jatuh cinta...

Senandungku hanya untuk cinta..
Tirakatku hanya untuk engkau..
Tiada dusta sumpah ku cinta..
Sampai ku menutup mata...
Cintaku sampai ku menutup mata...

Oh Tuhan ku cinta dia..
Berikanlah aku hidup..
Takkan ku sakiti dia..
Hukum aku bila terjadi..


I love you sayang..
Gue akan senantiasa cinta kamu..
Muacks!

No comments: