Saturday, October 23, 2004

[hAte pw..][v tired, nervous, scared..??]

pagi2 im at my com typing to ya, phoenix.. shitlah, the stoopid pw.. ade rehearsal jap agi.. report kul 8am, but my frens haven pass me the pp yet to me sae.. they tink i wad, skill ar?? BUAT BODOH!!

Bingit sae.. sabar2.. dahlah smlm tak mengajar, got msg ORANG TU, tapi tak jawab sae.. adelah org pat sini tunggu cam buah nak jatuh.. haish..

still depress though.. doc recommend me taking a few anti-depressant pills, those like chill pills.. mampos sae liddat.. haish.. mcm aku depress sgt.. memang aku depress, tapi wad the heck?? nowadays, i dun care wad ppl say, tink, hear, smell, taste and bebende sewaktu dgnnya.. mampos lah.. im so freaking tired, let alone all the shit must do, at home kene buat, my personal stuff (not gonna tell this, this is mmy fight, not urs), this pain in the heart.. damn lah.. shud i care wen i really hurts? wen others are happy but im sad? hell lah.

i dun care anymore lah. the toot lah. aku anak melayu, darah kersani mengalirnya darah laksmana melayu. aku anak lelaki, tak mudah goyah. Semua serangan yg mendatang ku tangkis.. tapi, kenapa aku ini tidak sedemikian?? kan pantat namer tu? haish. Bingit2!

abeh kene bastard ngan member sendiri, skarag kene pilih joget, drama ngan nyanyi.. mati lah gini sae.. dahlah rumah jauh, puase plak tu, ade keje luar plak tu..

dan hati ini masih blom pulih kembali.. juga badan yg kian daus, lemah setiap hari.. ingat perang dunia ketiga baru habis, tapi ade lagi plak tu. Tambah pla ade tsunami besar 2ooo gajah import dari india hempas pantat aku. Haish.

Aku harap sesiapa yg tau akan rahsiaku, dun tell anyone. If so, well.. im a person who puts trust first on the line. Dun trust anyone rite now. Y shud i? wen ppl dun believe a shit of me? guess i just hafta trust myself. Hidup kembara. Seorang diri. Lebih bagos. Tak sakit hati. Kalau mati pon sorang pe.

Ade promnite pat skola cck aku. Byk plak tu jr2 aku nak aku gi ngan dorang. BUAT BODOH!! aku mungkin..mungkin.. pegi sorang buat muke steam kodok sua.. lagi bagus.. nyanyi jap, layan brennan, pastu balik lah.. leceh, kene bayar 45 bucks. pakai kene formal plak tu. Nak bergaya? ples lah, aku takde mood nak buat nie semuer..

And, thanks ain (budak aj kite ar), aku ngah depress ko kasi aku senyuman sebesar..erm..besarnya? hahaha... kasi aku happy sikit ar.. abeh maner tak, asek buat aku ketawe jer.. hahaha.. intellectual konon, oh pls.. haha.. tetibe kite bebual serious talk haha.. ape saje.. takpe, at least dier buat aku senyum, btol tak phoenix..

masih tak dapt msg dier. tu memang dah takleh ar. nak contact camaner kan. haish. kalau dikau pergi, tak apelah. Hanya ku tunggu dikau di pintu syurga.. (mcm aku gi syurga gitu, solat lum pass nie masok neraka lagi best muahaha..)

klah, ngah bingit nie. Cao.

hati ini berdegup seganti
tiada bunyi, kian pudar disebalik pepohon
bagai matahari menghilang di ufuk barat
hati ini
di gigit sekali lagi
tiada bunyi
hilang rentak rebana akwali..

still loving u..

here and back again..=(

No comments: