Thursday, October 21, 2004

im goin to be ok..love u

[the aftermath..but hey, now im back on track, i tink..]

heyz.. just finish pw.. damn pw ar.. dahlah kene buat lastmin biblio pasal si bangang tu (taknak bilang namer, tu mengumpat kan kan.. muahaha) gi hilangkan disket aku penat2 gi buat.. nak marah, nasib baik dearie aku buat aku happy.. and guess wad? i still love her!!! hehehe..

masih tak gif up eh ko nie haz.. haiya.. tapi tu memang cinta tulus kau.. kalau tak diterima, tak kesah.. aku rase, kau sayang dier hingga akhir hayat ko, lagi baik.. pasal ikhlaskan kan..

mesti ar.. not gona gif up, mate.. cuz i love her wif all my heart...

abg bodoh gi bilang semuer.. cheh, pi ns sua.. bagoos jugak, dier masok ns jadi askar (kononnyer jadi laksmana melayu lah tu.. PEGI MAMPOS).. dier masok bulan satu nxt year, tak silap. Ah, padan muke, irritating wart dah blah, hidop aku pon bebas (mcm tauhid rubben ckp, im FLYING WITHOUT BULU) Klakar ar tu.. ko pon leh jalanda.. nak komen suare aku plak tu.. suare dah cam **** (taknak ngumpat, pas bolan posa baru leh kek??!!) pi nyanyi lagu 3 little pigs lah.. muahahaha... abg aku takde pon, gerek jugak.. dier slalu kasi aku antiklimaks nyer smagat.. nak berbaik ngan dearie, pon dier ckp tulah, nilah.. AH!! tak CAYE!!! aku tetap sayang dier, ape ko leh buat huh huh huh? skali nyer lempang hidung sememek baru tau (nie bukan ngumpat, nie FAKTA!!!) muahahaha...

hari nie went back ta skool, teros kene marah.. sedih sae.. tapi at least pass kan phoenix.. ckp aku pemalas, si suare monyet tu (nie chem tutor aku, SERIOUS BENAR suare dier cam AH meng pat mandai zoo@spura) ceh, nanti kau, i will prove melayu tak bodoh!! (macam ye jer, eh phoenix, nanti tak berjaye, koreklah lobang sendiri..)

blahblahblah..pastu buat pw sikit.. pastu dgr CIKGU MAIL!!!! nyer merepek marhaban taik apek(nie hafiz aku ckpkan muahaha) buat sarapan.. entah nape dorang panggil dier apek.. muke apek kot.. haha.. like people say, IN DA BLOOD katelah.. hahaha..

blahblahblah.. den go to ml room go thru article wif suli, (thanks man..!!=) pastu buat dialog sikit.. skali si ain, zawiah, ngan shazeea (tetap akan diriku memanggilmu shazeea kerna nama azra tu buat ko cam lompat tekial2 gitu hahaha) join si garang, drug ngan mak lah.. opps, telupe nak include muni.. ASAL AKU NIE SLALU NGAN POMPUAN!!!! SEDDDDDDIIIIIIIIIHHHHHH!!! kirekan cam khairul ckp, konon2 P.I.M.P, namun, takdaptku terima muka2 korang yg...********* continue lah ar..

pastu nyanyi practice lagu raye.. hmm.. kene nyanyi ngan giant.. pastu tetibe jer ain pon nyanyi haha.. klakar nak mati.. orait jugak ar, aku rase..

si maklah plak sebok ajar drug, garang ngan suli joget zapin..(cam taik jer...muahaha) kene drill sae.. SEEEDDDDDIIIIIIHHHH!!!! hahaha.. muke si garang tu dah hot jer.. sabar, bulan posa dok..

pastukan phoenixz, balik tak sempat gi makan buke pat ang mo kio ngan NIZAR, ADIB (baru gerek kan, kluar ngan laki, ni tak, ngan pompuan jer kekekekekek) ngan ain, zawiah ngan shazeea.. makan teros aku balik..

balik on da way dgr plak lagu jiwang.. den suddenly, i hear the song 'Evergreen' by west;ife (bagi mereka yg tak tau lagu nie, nanti aku nyanyikan kae..BUAT BODOH>>!!!!) teringat jugak dearie aku.. aku tetap syg dier, phoenix.. still love her.. for now, i must be strong and bring back the HAZLAMI u knew to u, dearie.. so that everything will be like before.. now, friends u are to me is truly the best thing i haf in ma life.. and thanks for giving me the wake up call.. haish.. i shud be given a true JITAK di kepale siang2 so dearie tak sedih2.. i broke her heart, haish.. why must i do tis to her?? such a zalim kind-firaun-like me.. haish.. i was screwed at that moment, dearie.. im sorie.. the pain and the heavy guilt in ma heart still lingers, and i believe it wun go away.. i hope we wud be fine, like before, the closest fren u r in my life..

kae.. must go sleep liao.. tmr ade bebende bodoh lagi.. malas nak gi skola.. haish.. takde mood.. summore, ms sab nak ckp ngan aku.. phoeniz, harap2 tak kene marah ar..

now that im in the process of being the lost-but-found hazlami, i'll be back, i promise sha.. and my promise to u still will i keep.. tat is.. im always there if u need me.. juz gimme a call ya..

nak poem?? aku ade ar.. tapi nanti bilang haha.. *i just finish sketching the last tpuch up of my drawing.. hope dearie wud like it..* wanna see her smile to me again.. SMILE????

here and back again..

i love u, dearie..=*

No comments: