Thursday, October 21, 2004

[very tIRED!!! haish. Damn PW ar.]

haish. yep, phoenix, im depress now. been like, sleeping for 8hrs in 3days only. too many things to think about. too many things to do. ML performance drain my energy. PW makes me feel like shit- rush here, rush there, summore got op on sat and haven start anything except finish the slides. Pain in the heart still goes on.. Pain in the head grows. My results like toot. haish.

haish. Thats all i cud say. Tadi pon joget zapin penat nak mati, byk sgt steps tu remember. Summore, PW ruins the whole day lah. haish. Ppl bitch her and there ard me (my PW member lah). BUAT BODOH! ingat aku babu ka?

Abeh skrg ngah tunggu si Khairul tu hantar file dier pasal tolong dier print. Lamer sae tunggu, dari tadi. Ingat aku babuka? BUAT BODOH!

If everyday like tis, Ramadhan dah tak seSPECIAL seperti yg lamer ar. Dulu can pray like 247. Now bz sgt. haish. Semoga Tuhan ampunkan dosaku.

Now cannot msg her liao. Really depressing lah. Haish. Thot i cud help by lending money, but kene tolak suggestion sae. Padahal aku yg bersalah, asek dier jer pakai hp tok aku. Screw u, hazlami. Padan muke kau. Gasaklah, hukuman ko dpt hati yg sakit nie berbaloi betol. Padan muke. Guess its adios-astalavista-say-bubyee for me lah. Haish. Not giving up, but it'll be harder than ever. Haish. Korang ckp mcm senang try lupekan, tapi tak senanglah. Tiap kali im alone, mesti feeling nie dtg kembali, and just ripped me off th hook. Tiap kali rest2, atau duduk borak ngan member budak ml laki, setakat ketawe2 jer, tapi tetap perasaan ini menghantuiku. Guilt, itulah perkataan yg inginku gunakan. Guilt. Haish. Nvm. If tis is it, parting nampak sah menyakiti hati. Tu memang lumrah, phoenix. Aku rasekan, aku lebih baik angkat kaki blah so tak kacau hidup dier. Dier pon, aku rase, dah ok pon, dah dpt terime. Asal aku tak dpt terime? mungkin cinta tulus ini tidak dibalas kembali, atau mungkin aku sygkan dier terlalu byk sehingga aku amek risiko yg dangerous. Ini perasaan takleh aku explain, entah lah. Haish

Sudahlah hazlami. Pijaklah kamu dibumi yg nyata. Terima sahajalah yg dia bukan milikmu disini. Terima sahajalah yg dia hanya seorang manusia dan cinta abadi miliki Tuhan dan Rasul. Haish. Susah lah.

Sudahlah. haish

Its okie, kae haz. Like ade org tu ckp, be strong, and im here, just try and smile byk2..

Here and Back again, again...

still loving u still..

No comments: