Saturday, December 25, 2004

DiS iS gReAt!!!

hey, i got sum shit news to tell ya!!!

I, Muhd Hazlami anak Zawawi anak Buang anak Sumadi, yg tinggal di Senja Rd, yg org dari bangse Jawer (bukan Boyan lar.. wahaha, nie kes kutok boyan nie, meskipon mak aku boyan wahaha), yg makan di pinggan, minum di cawan, telah at last menjadi jiwang, the haz yg aku tau, bukan budak punk cam sial kerana satu reason.. The Reason (nyanyi sikit, lagu hoobastank tu, ape kak?? Diamlah, ko disrupt lagu blog aku lar taik!! wahahaha)

AKU KLUAR NGAN SI BUDAK TU!!!

AND SIAK ARH!! DIER PAKAI CAM FULL DRESS GITU... aku???? Pakai baju skola steb budak ajc gitu (meskipon aku tak reti lagu anthem skola aku, dan aku suker kutok skola aku, dan slalu dtg lambat, dan slalu biadab ngan gengguru2 ku yg tercinta)..

Tapi...

Yg penting nyer...

Sumhow, aku tertarik ngan dier! Akhirnya, setelah satu bulan aku perang sakit di hati, luka yg padaku tidak dpt ku terima dan tidak dpt ku ubati, ahirnya.. THE ROCK HAS COME BACK!!!

Aku rase cam diriku ini di buayai oleh angin sepoi2 bahaser cenggitu.. and lebih2 lagik, dier manis mat.. aku ngok dier cair nak mampos.. cam mentega Planta di sapu atas periuk panas 400 degres celsius..!

Kiter gi ngok wayang cite KUNGFU HUSTLE (cite gerek mat.. walaupon tak ideal bawak pompuan gi on a first date, tapi cite dier klakar pe.. tunjukkan personality aku yg Lame nie lar, tapi tak seLAME budak BELO tu.. Tak klakar sak.. wahaha kutok member)

pastu, aku ngok dier ketawe, tetibe cam aku happy se happy happy nyerrrrrrrr (kene ikot tune Rindu lagu SPOON, yg penyanyi tu dah mampos, kesian).. siak, tak penah ku alami rase sebegini..

next, time balik, meskipon cam kekok (lar, kate org, cam tak kene gitu, yelah, baru aku kenal pe.. takyah nak expect aper2 dari aku.. kantoi nanti hahaha), tapi pas aku buat joke yg paling lame, pat bus, time aku nak kluar..

DIER KASI AKU SURAT NIE SAK.. abeh, yg teramat best to the max, dlm surat tu ader sajak.. serius, aku cair cam nak mati, mcm dlm kebakaran kat dlm hutan indonesia (sial nyer indon, haze pasal koranglar, sepak hidong baru tau! wahaha)

nak dgr??? yelah, aku kasik dgr ye..

Di kala takbir malam melabuh maya
Luputnya cahaya kencana
Berputik asmara di awangan kasmaran
tersentak lamunan dewi inderanila
Alunan bergema
Bisikan terdengar
Bayang menjelma
Arjun Rajawali bagai alamas berharga
(sampok sikit ye, nie aku, kirekan aku nie arjun=satria, rajawali=burung, cam burong phoenix ler.. hahaha, abehk dier t dewi, inderanila=bidadari dari syurga)
Mengusik hati menusuk jiwa
Arkian akad dilafazkan
Sehati merentasi aral asmaraloka
Agar abadiah jua selamanya...

best tak?? haha.. aku tak tau ar.. tapi smcm perubahan dan bergolakan yg sedang berlaku di dlm atmaku ini.. smcm rasa yg pernah ku alami, tetapi dikecewakan dahulu.. tetapi, raser cam inilah dia.. Dia..

PS: If u're reading dis, i really love it.. Just wanna sae, u're special.. to me.. =)

No comments: