Tuesday, December 21, 2004

tired lar dai..

PENAT

itu sahajalah yg boleh aku pikirkan skrg.

bukan itu sahaja.

TIDUR

itu pon salah satu yg pat dlm kepale hotak aku.

RAUDHAH

Pon dlm kepale hotak aku. Teringat jer senyuman dier.

LAPAR

itu konfirm. Lum makan.

LEE KUAN YEW

siak nyer org tua, ader ke dier ckp Palestinian-israeli conflict leh compromise dgn regime dier tu. Pemusnah bangsa dan agame aderlah. Si tua nie, haiyoo, biler lah ko nak mati!?! Smagat kalau ckp pasal bangser dier (dahlah koghang tak cebok, muahahaha *mean-), tapi slalu condemn bahase kiter.. Kalo larh adeer Hang Tuah.. Confirm dier tu kene sepak selat melaka.. hahahahaha

ADEQ AKU

buat spoil hari. Dahlarh aku cat banner balik penat, si siak tu ungkit pekare lamer. Balik jer kene lecture ngan mak bapak. Hampeh.

FINAL DESTINATION 2

Aku pinjam pat kedai pat Lot 1. Jap agi nak tengok.

TROY

terbuai mimpi nmpak aku? aku mimpi ikot Achilles pi perang (mermans lahr)

ADIB

Kawan baik aku yg teringinkan seorang kawan yg baik yg leh kasi dier happy. Mesti tolong.

BAPAK SULIYATI

Sedih dgr bapak dier masok hospital pasal kemalangan jalan raye. Dahlah pakcik aku 2 mati kerna kemalangan di jalan raye. Besok gi ngan BELOS lawat arh. (Bapak aku nak buat Air Sejuk kasi dier..)

CHOCOLATE

Teringin benar nak makan ferrero rochet yg mempunyai empu yg lazat cam makan coklat.

ROTI

Takde nutella. Confirm takde mood nak makan roti.

AKU

Kenaper aku cenggini, tetiber cam taik jer. Haha. Mungkin pasal dah mati mood kot. Hampehnyer, takleh tido aku.

slamatz... ... ...

No comments: