Tuesday, December 21, 2004

Greeat news!!

Hey ya peeps! Sori lar aku lambat post.. Byk perkare mahu dibincangkan, tapi, as wad aku slalu buat, kiter atur secara formal in points lar ehk.. kk..

Sunday, 12 December 2004

1) Rewang pat majlis perkahwinan abg sedare aku, ABG NIZAM (sak, isteri lawa mat.. unutung ar dier)
2)bebual ngan kak nana pasal ehm ehm (takya explain lar ar.. cume untuk pengetahuan anda, kiter discuss pasal bgr, dimana aku dpt tahu aish bawak matair dier gi umah kak nana, yaitu cuzzie aku yg paling terdekat.. hahahaha.. merepek sae)
3)aku dpt meneroka skill aku sebagai stephen king (cameraman lar, wahahaha, best dok, ko amek in diff angle, abeh time gi sblah pompuan, aku jumpe kawan lamer.. dah jadi sedarelar kiter ehk, wahahaha)
4)Bermesra bersama cuzzie2 aku seperti ABG UDIN, ABG DAUS, ABG LI'IN dan sebagainyer
5) Nak carik ikan cantik, tapi tak berjaye pasal semuer muke cam makcik jual taugeh, wahahaha

Tuesday, 14 December 2004

1) pi ngok citer THE INCREDIBLES bersame kluarge, klakar dok (aku cam terattracted dgn Elastic Gurl, lawa dok wahahaha
2) kali pertame makan KFC SHAKERS wahahaha, sedap mat!

Wednesday, 15 December 2004

1) sekeluarge gi escape theme park
2) naik viking ngan abg aku cam 4 kali, naik yg pusing2 tu cam 4kali, hahaha, sampai bapak aku pening kepale abeh ckp nak muntah (hampeh benar!)
3) ngok budak2 diperbodohkan dlm sesi THE CLASH OF THE RUNES ke ape (luper arh, maap aku pinta).. mcm bodoh jer kene act hahaha.. ader satu budak tua nie, smagat sak nak act, time doghang lawan dgn muke2 dier.. sklai aku sepak dier maut
4) Aku memberanikan diri dgn menaiki VIKING dgn membawak skali video cam aku, abeh kiter naik aku record muke2 aku ngan abg aku, cam taik sak!! wahahaha (the trick fer a better thrill wen riding VIKING is dat, ko kene cam lepas semuer yg ko pegang, baik pompuan sblah ko atau railing, pastu ko cam lompat2 atau tap2 ko nyer feet time bende alah tu jatoh.. confirm ko raser cam air kencing temasok balik wahahahaha)

Sunday, 19 December 2004

1)gi umah kamarul nyer makcik nyer anak nyer perkahwinan pasal kene tolong rewang (gaji pon leh tahan! hahaha)

HOT NEWS matz..

Kk, aku start dari firstlar ehk, aku bangun lambat nak mati, walhal ko kene report in (cam askar gitu, wahaha) cam kul 9 pagi.. aku dtg stab superstar dlm kul 12 tengahari gitu, wahaha.. Sesampai saner je, kene kutok ngan member ML ANTI MATRIP AND MINAH GANG (aku nyer kakis lar.. gerek dok budak2 nie.. dari sec1 kiter bersamer.. hahaha, hidop semati), yg paling giler baba tu, pinggan byk siutt!! Sampai nasir dah cam nak gifup gitu.. Aku cam raser nak pi pukol si penyanyi dangdut ala karaoke tu pat depan majlis, rampas mic dier abeh ckp, " Tis is an announcement. Untok mereka yg makan tapi tak makan, kamu diwajibkan mendaftarkan diri dlm kelab MENCUCI PINGGAN SENDIRI, dan blah. Kpd yg mereka yg makan dan makan, tapi tak nk blah, sedia maklum bahawa majlis akan tutop tidak beberaper lamer lagi. And kpd pakcik2 dan makcik2 yg asek nyanyi lagu dangdut, saya harap anda leh pelankan itu volume pasal ia amat membingitkan telinga kami. Harap maklum"

Sap, stab garang plak aku.. Tapi, aku nak bilang ko satu story hebat nyer.. Time aku sampai jer, aku ternotice satu budak nie.. Lawa dan manis mat.. giler nyer manis, sampai aku leh cair kalo dier senyum.. so aku tau, "it is time..!" (sap, cam nak kiamat jer, wahaha)

Aku bilang kamarul and gang ngan adeq dier skali, tolong aku amek nombor budak nie, ko tau ape kamarul buat?!?!?! si syaithan bangang tu diri pastu gi pat mak budak pompuan tu abeh announce pat satu dunia (wah, exaggerating sak!!) yg aku nak berkenalan ngan anak dier!! Aku dah start suspens to the max nyer.. Raser cam nak masokkan semuer muke aku pat air bekas cuci pinggan yg berwarna jingga.. Time dier dah nak balik, aku dah start panik.. Fikiranku dah jadi cam makcik gaul rojak dlm periuk.. aku dah mula menyesal..

Aku nyer aku berkate (lar, belit plak budak nie), "Padan muke ko, hazlami anak zawawi.. Dah melepas dah.. Muahahahahahahaha"

Aku dah berserah pat Tuhan..

Skali, Tuhan lebih tahu, time dier pass, kawan dier (kiter panggil dier Misha Omar pasal dier nyanyi lagu BUNGA2 CINTA, and untok pengetahuan ramai, aku kene pauto nyanyi lagu SONATA MUSIM SALJU, mentang2 namer aku nak dekat samer ngan penyanyi tu, nasib baik okie jer.. nampak sah cam taik! Tak prepare langsung.. mampos ko hazlami.. camaner nak masok AJ TALENTIME.. asek gamam jer ko.. hey, bukan gamam mat.. MALU!!! wahahahaha) jalan pass kiter, skali satu si fulan nie bernama Rasyid (junior aku ler) pi pekik pat dier, "Ehk Misha, kawan aku nak kawan ngan kawan ko si baju hijau tu!"

Aku dah panik seminit.. Raser cam nak nazak gitu.. Tuhan kasi sak.. Si dier tu (taknak bilang namer dier, koghang nak tau kene blanjer aku minum SLURPEE atau belikan aku Roti Halia, muahahaha) kasi sae.. aku rase cam terhappy, hati aku cam melonjat, otak aku berpusing cam washing machine..

Budak tu baik mat.. Pandai gilerr, lai pandai dari aku.. Abeh baik plak tu.. Pandeh tulis sajak.. Nanti satu hari aku post sajak dier pat sini ehk.. hahaha.. Tapi, korang tau pe, aku ngok mata ngan senyum jer, nie dua ader dah lehk kasi aku cair bak butter atas kepala mak aku, wahahaha..

Bertuah nasib aku.. Dis friday agaknyer, aku bawak dier makan.. Gerek dok budak cenggini.. Sporting, tapi aku pemalu ar.. Time aku type nombor dier pat hp aku, aku menggigil cam vibrate hp aku gitu (mcm samsudin dlm cite SENIMAN BUJANG LAPOK, dier ckp ," angin senggugut baru masok operation", wahahahaha)

*aku dgr aish baru break.. sedih sak.. tak sangka aku terjadi sampai gitu.. tapi at least dier ok pe.. aku harap dier ok.. aku kawan baik dier (tak tau kalau dier treat aku cenggitu skrg, tapi, takmengapalah..) Ini suatu pelajaran, kalau nak carik kawan tu, carik lar betol2 takmo cepat2.. Aku kenal budak nie, mat.. Sifat playboy tu dlm atma dier.. takpe aish.. aku percaya dgn hukum karma.. kalo dier buat kamu sperti gitu, tuhan maha membalas.. Aku kalo nmpak dier pat SP, aku bantai dier, tengok jelah, hahahaha.. Aku byk kawan pat saner.. Abeh Taufiq Batisah pon dari saner (ader releven ke??? hahaha), takpe aish. Remember, dat i once said dat no matter wad, im always there fer ya.. U just hafta gimme a shout.. (pekik mcm tarzan tau, baru aku dgr)*

PS: Sedap tak lagu nie?? hahahaha.. Aku suke Tiara, tau joget sae detu.. Buat aku gelek2..

Slamatz...... ...... .....

No comments: