Saturday, April 23, 2005

Indispensible me..

Wad a heck week!!

First, i got my lil baby toe dislocated and broken.

Secondly, hmwork belambak nak mati

Thirdly, I HAD TO ACT IN AJC DRAMA!!! Wth!
Baru nak escape, skali si Hafiz tu ckp, "Eh haz, mane semuer budak laki? Pupus eh?"

Musibat benar.. Aku kenelar masok untuk kebahgiaan semuer org.. Harap2 dpt watak yg senang lar..

Niari ade QUIZ FAMSA di wdlands ar.. Hahaha, Hafizah ajak, aku pun cam, huh? ade ke? Tanye lar aku pat anak Zawawi lagi satu, dier ckp ade..

Pegi jelah, ckp abg aku.. Anyways, Hafizah ade pe, so hahahahahaha!

Oh ya, Kepada anda yg bermulut HAPAK dan BUSUK bagaikan bodek anda yg tak penah cukur rambut dan tk penah cuci, harap maklum bahawa kebolehan saya adalah dari ALLAH SWT dan dgn kebolehan inilah saya akan menghiburkan kawan2 saya yg saya hargai. Anda mempunyai hati yg busuk, kerana kata NABI MUHAMMAD, "orang yang dengki itu ALLAH akan memberikan sifat dengki yg meluak2 sampai dia tidak sedar akan sifat keburukan yg juga ada pada syaithan. Malahan, ALLAH akan tambah lagi sifat2 mahmumah, tetapi amat malangnya saya rasa anda tidak tahu maknanya kerana ceteknya ilmu pengetahuan, dan ini dapat saya tahu kerana akhlak anda yg lebih buruk dari haiwan dalam zoo. Seperti anda maklum, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana telah mengisi kocek pahala saya.

Seperti kata seseorang filasafah, "Org yg dengki sebnarnya cemburu akan kebolehan, dan tidak dpt menerima kebenaran."

Anyways, insyaAllah, i'll perform during the finals, and like wad hafizah wud say, jgn kesah pasal ape org kata..

Hahahahahahahahahaha, I wun let my frens down, and i'll sing my very best, even if i look like a toad, as if?? hahaha, aku rase muke aku lebih hensem darik muke pengutuk tu, pasal aku rasekan, dier jelus, aku rase dier gemuk lar, pasal tulah dier nk badan yg slim.. Mat, relak sua ar!! muahahahaha!

Peace.

No comments: