Thursday, June 30, 2005

Im done.

Thank god.

Alhamdulillah.

Maths=sux. Gp= I Looooooove. Chem=oklah. Phy= suck my ***

How to get A cenggini??

Aku mesti disiplinkan diriku, which means..

NO SMS TO YOUR 'FANS' (stop bugging me, you idiots!! you think my father pay my bills ar? itupon skali hantar kene reply 10 kali at one go, nenek lu!)

NO TV (except CSI and blockbusters and, 675km2 hahahaha, favurit ngok The Khalk ngan badan hijau dier muahahaha)

and..

NO LIFE (since when i got huh?)

takde bende interestingler nak bebual. I NEED SUM MIRACLE LORD!!!

Kasiklah aku jumpe President Bush ke, Osama Bin LAden ke, nenek dier ke, kan interesting.

Oh telupe plak, aku temimpi matair cine aku lamer tadi pagi. Sedih, dier cam sedih gitu.

Asallah aku dianugerahkan antenna ni? asek mimpi pasal org sampai bimbang2 cam siak, kan lebih baik aku mimpi pasal aku? jadi pilot ke, jadi gigolo ke, jadi penyanyi ke, bleh tambah peminat2 aku..

nmpaknyer Idol nyer kehangatan akan berlarutan untuk beberapa lama lagi ah.. sial ah..

ade kebende org ni kutok aku cenggini. tkmo bilang sape ah.

dier ckp, " U ni slalu flirt."

mane ade flirt taik???? aku buat joke je setan!! tkbleh ke?? aku nyer suke lah nak jadik friendly ke tk.

Lagu CInta Tragika ni maseh dlm kepalae otak aku, sampai biler ko nk bermukim pat dlm?? keluarlah, buat aku emo je, setan.

peace.

No comments: