Friday, June 24, 2005

Karam tragika..-Dinodi; CINTA TRAGIKA

Kalau begitu apa yang dikau kehendaki, aku rela membuat apa saja..

Tidakku duga, titisan air mata mengiringiku dalam perjalananku ke rumah. Seteguh diriku, masih ku rasa ku lemah. Apa dosaku Ya Tuhanku? Apa yang telah aku lakukan untuk merasa kepahitan ini?

Barulah aku mengaku
Cinta kita telah musnah
Barulah aku mengaku
Cinta kita kekal padah

Ditelan kerakusan
Kenyataan kehidupan
Dipukul kegagahan
Kepahitannya harapan

Tidak ku duga, perasaan hiba mengiringi kesepian dalam perjalanan pulangku tadi. Walaupun persoalan-persoalan yg lama telah ku terima jawapannya, ku masih terpinga-pinga kenapa ia menjadi sedemikian?

Sebuah cerita yg amat padaku indah. Hilang begitu sahaja.

Walaupun sesingkat waktu itu, kita bertemu, walaupun sesingkat waktu itu, segala dahaga dan rinduku diubat, tetap aku tidak duga kesedihan di hati ini.

Meskipun kita kembali seperti biasa, namun, tetap ku rasa diriku ini yg jahat. Yg bersalah. Atas segala yang berlaku. Ku tidak hiraukan apa kata-kata orang, walaupun mereka kata dia yang bersalah..

AKU YANG BERSALAH.. HUKUMLAH AKU SHA..

Mungkin kesedihan ini yg ku rasa adalah hukumannya.

Jikalau pelangi enggan bermain
Wewarnanya…
Jikalau mentari enggan berkongsi
Berbahangnya

Inilah ceritaku. Namun, kebahgiaannya yang ku ingin. Dan tetap akan ku doakan dan bermohon pada Illahi, agar gadis ini mencari kebahgiaan yg dicari-cari, agar gadis ini dapat bersenyum..

Kepadamu..

Maafkanlah haz. Kerna, haz masih bersalah. Bersalah atas apa yang berlaku. Haz yang memusnahkan segala impian dan segala keindahan. Hazlah perusak rawana.

Hanya yg dipinta, secebis senyuman.
Hanya yg dipinta, seukir kata-kata
Mere dosti karoge?


PS: Terubat rinduku melihat dirimu. Indah rasanya. Rindu di hati terubat, senyuman beserta tangisan di hati melihat dikau. Tak dapat ku lupa wajahmu, dan akan kuabadikan dalam jiwaku..

Im gonna take this moment
Make it last forever
Im gonna give my heart away and
pray we'll stay together
Coz ur the one good reason
You're the only girl that i need
Cuz u're more beautiful than i have ever seen

Im gonna take this night, and make it Evergreen..=)

Terima kasih kerna ingin bertemu dengan ku..

Dan mungkin bila nanti, kita kan bertemu lagi... ... ...

No comments: