Monday, June 20, 2005

wad does it mean?

Niari sungguh berbeda pada diri hamba.

Yah, kerna ku rasa kedua dua perasan yg mencurigakan.

Pertama, ku rasa sedih.

Kedua, ku rasa gembira.

Mengapa ya???

Aisehman.. Tadi ku pergi menelaah bersama teman-teman rapatku MIMI ngan DIDI haha..
Kami bermula menelaah untuk peperiksaan MID YEAR pada pukol 8.30am (maaplah jika saya dtg lewat, ia tidak bisa berulang haha). Gue pula rasa lapar, so pergi membawa diri ke MACDONALD untuk sarapan pagi.

Sedang saya dlm perjalanan menuju ke kaunter pesanan, pantatku yg sexy terlanggar sebuah kerusi kepunyaan sekeluarga melayu ini. Lantas dgn tidak serta merta ku pinta kemaapan ala style THAI (sawadikap..)

Hampeh betol. Nak tyme balek ader si pakcik ni tanyer samader aku nie org Thai ke tak? meskipon kulitku yg 'dark brown' ini memusykilkan public, tapi kutukkan itu tak bermadah. Raser cam nak maki je haha.

Dah sampai. Menunggu ketibaan WINNIE. Fuyoh, pasal tulah gue dapat mendraw muker dier.. Jeng Jeng Jeng!!

Tak dpt ku beri perhatian pada pelajaran Hisabku kerna tak dapatku lupakan saat2 yg menyegarkan diri ini...

Ceh, naper plak sedih member??

Pasal diri ini terlihat si gadis desa yg kata org, ape tu, unforgetable?
Terus hati ini tersebak dlm kesedihan. Takyah diri ini mengelaborate part ni kan..

Tapi.. Syahdu sungguh hari ini.. Walaupon ku tidak dpt menghilangkan rasa sedih dan hiba atas kecelaan yg menimpaku, tapi nasib baik ada WINNIE yg terus-menerus memberi tsunami yg dasyat sehingga ter-melt gue.. muahaha..

Indah kayangan, susul jika sepi hati..
Namun, terbuka luka yg telah lama terpendam..
Ku rasa bagai derusan rindu bayangan..

Teman, persoalan yg tak sudah maseh ku bawa ke hulur hilir..
Teman, kekosongan di hati maseh ku bawa ke sana sini..
Teman, mengapa sebegini?

Adakah takdir yg menyepi?
Atau hanya ujian Illahi?

Sekali lagi, demi cinta, ku akan korbankan segalanya..

Demi cinta..

PS: and i must say, this song IS magical.. Can't forget dat, can u..

No comments: