Wednesday, June 22, 2005

Yang tersurat ada yg tersiratnya..

Hari ini berlainan sedikit bagiku. Ku rasa bukan sahaja sedih, tetapi bingit!

Mengapa ya?

Oh ya, tanyalah twin aku. Buat susah aku je.

Aku rasa, inilah kali pertama dan kali akhir akanku interfer dalam sesebuah pergaduhan. Taulah, aku ni sedar aku tak pandai sangat dalam hal2 diplomasi cenggini. Maklumlah, dengan tahap kesabaranku yg sikit macam sudu, rasa bingit tu mcm normal bagiku.

Ini yang buatku sedar sesuatu perkara.

Aku takut atau phoebia bebende pegaduhan cenggini. Aku orangnyer tak suka gaduh2, lauk gaduh2 aderlar haha.

Buat gelak plak. Hish, tak sensitip langsung gua.

Masih dapat ku rasa kepahitan dan kesengsaraan yg ada pada hati kecil ini. Puas ku mencari a source of happiness tapi tak dapat meringankan sarat di atma. Mengapa, oh Tuhan?

Aku kalau ikutkan hati, ingin kembali seperti sediakala.

Sekarang, kepalaku rasa cam terpusing2. Conpuse. Kater org, numb eh?

Banyak sudah titisan air mata yg telah ku gugurkan. Namun, kemanakah ia akan berakhir? Dimana? Bila?

Namun sarat di hati dapatku tahan walaupun ada juga ku rasa cam nk nangis dalam tandas ketika ku menelaah di skolah tersebut. Lebih2 lagi insan itu mempunyai permata yg lain. Hish, hampeh benar.

Nasib baik aku dengar lagu hindustan, hohoho. Dapat jugak buatku gelek2 macam org giler.

Kian jauh ketimur, tempat yang terang ini kian pudar kuningnya, sehingga akhirnya menjadi remang-remang dan hilang dibalik kabut yg gelap...

Akan ku rebuhkan diri ini di dalam kehinaan pada malam yg sepi ini. Biarkan hembusan bayu ku hiraukan, biar ketandusan malam ku abaikan. Bertemu dengan yg satu akanku laksanakan, itu sahajalah tempat mengaduku.




Demi cinta, kan ku korbankan segala-galanya.





Demi cinta tiada lain.

Demi cinta.

No comments: